Thursday, June 29, 2017

Piąte koło u wozu i... obiecane odpowiedzi!

Oto one:

A teraz zadanie specjalne! Jak przetłumaczycie zdania poniżej? 

  1. Nie wiem co robić; jestem na rozdrożu. Czy lepiej zostać w firmie, czy założyć własną?
  2. Zawsze, kiedy jedziemy za granicę, podróżujemy z niewielką ilością bagażu.
  3. Oto mój nowy samochód! Jeśli chcesz, wezmę cię na przejażdżkę.
  4. Obawiam się, że musimy ruszyć w drogę jeśli chcemy dotrzeć do domu przed zachodem słońca.
  5. Nie wiem dlaczego Heniek jest w tym zespole. To piąte koło u wozu. Nie daje nam pracować.
  6. Krew mi się gotuje, kiedy Halina, która nie ma pojęcia o zarządzaniu firmą, zaczyna dawać mi rady.
  7. Czy naprawdę sądzisz, że podróże kształcą? 
  8. Tadeusz będzie prezesem. Złe wieści szybko się rozchodzą.
  9. Nie wiedziałem co robić. Byłem pogryziony, bez wody i z gorączką jakieś 300 km od głównej drogi.
  10. Ten dostawca pizzy podróżuje z prędkością światła! Chyba dam mu podwyżkę! 


Czekam na Wasze szalone sugestie! 
Pamiętajcie! Practice makes perfect!

No comments:

Post a Comment

Say something here!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...