Saturday, June 24, 2017

Czy wiesz, jak wyrażać swoją opinię po angielsku?

I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... I think... - to jest najczęściej używany zwrot do wyrażania opinii...

A może czas się nieco rozwinąć i poznać ciekawsze sposoby rozpoczynania swojej opiniującej wypowiedzi? Oto kilka moich propozycji...

  • As far as I’m concerned… (Jeśli o mnie chodzi...)
  • I really don’t know… (Naprawdę nie wiem...)
  • I am strongly in favor of… (Jestem zdecydowanie za...)
  • I’m totally against the idea of… (Jestem zdecydowanie przeciw pomysłowi...)
  • I’m firmly opposed to the idea of… (Jestem zdecydowanie przeciwny pomysłowi...)
  • If you ask me, I… (Jeśli mnie pytasz, to...)
  • In my opinion… (Moim zdaniem...)
  • I’m sure/certain/positive (that)… (Jestem na tak/nie, iż...)
  • It’s hard/difficult to say if… (Trudno powiedzieć, czy...)
  • I’m convinced that… (Jestem przekonany, że...)
  • I’d like to express my opinion about… (Chciałbym wyrazić swoją opinię, że...)
  • I believe/think/feel that… (Wierzę/sądzę/czuję, że...)
  • It seems to me that… (Wydaje mi się, że...)
  • It’s terrible/disgusting/a shame that… (To okropne, że...)
  • My view is that… (Moja opinia jest taka, że...)
  • On the one hand, I think that…, but on the other I believe… (Z jednej strony..., ale z drugiej wierzę, że...)
  • Personally, I think that… (Osobiście sądzę, że...)
  • To be quite honest… (Mówiąc szczerze...)
  • To tell the truth… (Prawdę powiedziawszy...)
A teraz zapraszam Cię do wyrażenia opinii na następujący temat:

MEN COOK FOR PLEASURE, 
WOMEN COOK BECAUSE THEY HAVE TO

What is your opinion?


No comments:

Post a Comment

Say something here!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...