Tuesday, November 24, 2015

Lubicie pączki posypane cukrem pudrem?

http://tinyurl.com/phfguku
Lubicie? Co za pytanie.. trudno nie lubić... Super zrobiony pączuś, smaczne ciasto rozpływające się w buzi... całość posypana cukrem pudrem i tylko 100 kalorii :) Ja kiedyś uwielbiałem pączki z lokalnej cukierni... i potrafiłem zrobić sobie ucztę z całkiem sporej liczby takich pączków... Dzisiaj też je uwielbiam, ale nie jadam... Mam natomiast dla Was super poradę, jeśli chcecie szybko przytyć: warto wtedy jadać pączki posypane grubo cukrem jak najczęściej :)

Ale ja nie o tym... Chciałbym dzisiaj zająć się posypywaniem po angielsku... Jest na to fajny wyraz, o którym przypomniał mi ostatnio Michał z Bydgoszczy (pozdrawiam przy okazji)... A słówko wygląda tak...

Posypujemy zatem za pomocą słówka 'dredge' oraz przyimka 'with', jeśli chcemy posypać coś czymś :) A jak w ogóle jest 'cukier puder'? Nie jest to szczególnie trudne słówko do zapamiętania, ale skoro już mówimy o pączusiach dredged with cukier puder, to powiem Wam, że cukier puder to 'powdered sugar' :)

Może podzielicie się swoimi spostrzeżeniami na temat posypywania czegokolwiek czymkolwiek?

No comments:

Post a Comment

Say something here!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...