Monday, August 31, 2015

Making excuses... :)

Witajcie po małej przerwie wakacyjnej! Troszkę się działo, dlatego nastała cisza na blogu przez kilka dni... ale jestem BACK i wracam z zapałem do angielskiego blogowania!

Żeby nie było, że bez słowa znikam i się pojawiam... to się nieco wytłumaczę... Otóż spędziłem piękne wakacje w Bośni i Hercegowinie, a dokładniej w Medjugorje oraz w Chorwacji, a dokłądniej w uroczej miejscowości Baska Voda na Makarskiej Riwierze, nad Adriatykiem u podnórza masywu Biokovo!

Piękny, urokliwy krajobraz... leżysz w upalnym słońcu na wodzie i podziwiasz piękne góry... Coś niesamowitego! To był mój drugi pobyt na tych terenach z rodziną, a mój samodzielny trzeci...



If you're looking for a holiday destination... I am telling you - there's no better place than Croatia with its climate, landscape, the Adriatic and hospitable people!

A po powrocie z wakacji, okazało się, że mam szybki wyjazd do małej miejscowości Bridge pod Canterbury w UK w charakterze tłumacza... więc znów nie było czasu, żeby coś napisać...



Ale, tak jak wspomniałem... wracam do pisania! Także zapraszam do śledzenia, czytania i komentowania! :)

No comments:

Post a Comment

Say something here!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...